Dogodivščine razčefukanega trikotnička

On: torek, 31. marec 2009

PRELUDE
Aha, spet nova naloga. Imam dva podatka ... Kaj ?? Sam dva, rabim triiiii da drži SKS,SSS,SKS,ŠTUMF,SSK,KSS , neee .... Kaj bo z mano ? Svet se mi je porušil ! Nikjer ne najdem žiletke. Zakaj je ni ??? No dobro ... Bom probal pa z dvema podatkoma.

Konstrukcijsko načrtovanje :
Pred začetkom dela sem si umil zobe, zglancal šulne, polizal na prečko, ušilil svinčnik in ga zlamal na šestnajst delov, pojev jogurt z okusom sladke repe, nato se spravil za stol. Nisem našel orodja. Rekel sem si : " Fak ! Zajebu sm ! ". Aja, pol sm odpru ladlc pa našu geotrikotnik pa šestil. Odmeril sem štiri centimetre, sam ni mi ratal glih 4 cm ampak tam nekje 3,97 cm, ma sej nima veze. Zapičil sem, ampak veste kaj ? Spodneslo mi je list papirja in šestilo odletelo. Priletel mi je v uč. Zdej vidim samo še s tadrugim. Potem sem FuLL zašvicu. Odprl sem okno in zagledal da se bliža nevihta. Spomnil sem se tistih babičinih pripovedi o pogumnem zajčku, ki ga je razfukala strela, ftrgala jetrca, ledvica, glava šla na tri dele, ostala so samo čreva ... Eh sej nima veze ... Zaprl sem okno in se nazaj usedel. Odmeril sem 2 cm iz točke B s šetilom in naredil lok. Spet mi je spodneslo, ampak sem ujel šestilo. Potem je prišla mami, in rekla da je kosilo pripravljeno. Seveda sm šou jest, ko jebe to nalogo ... Evo sm že nazaj ... Zračunu sem tangens a/b in dobil 0,4925 dal na 0,5 in reševal naprej. Dobil sem tretjo točko. Nisem si upal odmerit, ker sem se bal da mi bo spet odletel seštilo, zato sem nalogo pustil in šel spat. Zbral sem moči in odmeril . Odletelo je, in mi spet p.ččć.yxč., NEVIDIMčžy.woVEČ..wpqrkpyžčr!!!!!!!11111111enajstenajst

2 komentarji on "Dogodivščine razčefukanega trikotnička"

Wandering woman pravi ...

Stari moj ej kir načrt! To morš na test napisat, grem stavit da bo 5 (nemška) :P

P.S.: V vsem tem času ti ni blot reba na wc it? :O

Sanja pravi ...

Hahahhaha xD Pa pozabu si da je med prvim in drugim učkom rebelde time. :D