Dogodivščine razbeljenega trikotnička

On: torek, 31. marec 2009

Dogodivščine razbeljenega trikotnička!

Ko sem se dokončno zdramil, sem prijel za svoje čefursko zlato šestilo. Z tresočimi se rokami sem komaj zadel razmazano točko A, ki sem jo pred spancem naćrtal s svojim modrim kemikom. Spet - ves utrujen - narišem srebrni lok, ki teče z enako razdaljo, kot daljica a oz. presek polmera mojega kebaba in njegovega malega paradajzka. Vmes jem ajmuht, ki mi ga je, btw, pripravila prateta. Ves zapaljen kaplja po malem-karo zvezku. Nato z muko odložim šestilo in v roke vzamem bratov sestrin od sestričnine babice geotrikotnik in potegnem prelesno ravno črto od A do B, to se pravi daljico c. Z navdihom iščem nove HB, o.5 mince za svinčnik, ki je ravnokar izpraznil svoj naboj. Ko le najdem mince, se odločam ali bi črto potegnil s prosto roko ali ne. S šestilom spet odmerim kot gama - 56,345 stopinj, nato pa potegnem še 3 cm dolgo stranico b, ki pelje skozi packo ajmuhta. Po tem, ko pogledam skozi okno komunalce kako se jeb*** u glavo s tanovo škarpo, spet nadaljujem svoj biznis. Potegnem še zadni 2 črti, ki skupaj vodita do popolnega uničenja - združita se, zabijeta, naskočta. S svojimi zadnjimi močmi naredim tam piko - točko C. Ja! To je to! Pojedu sm ajmuht, spucu zobe z štapičem ko tazadn šiptar... Sedaj pa ga samo še poimenujem - Bermudski trikotnik... Ne, sej ne. Poimenujem ga trikotnik ABC.

...Če povem na kratko - narisal sem trikotnik.

LP, veliko sreče pri nalogah!

0 komentarji on "Dogodivščine razbeljenega trikotnička"